We wensen jullie een fijne vakantie!
CD&V Zele
N°6 - 18/07/2017

Een fijne vakantie!

Eindelijk vakantie! CD&V Zele wil jullie allemaal een zeer fijne vakantie toewensen. Hopelijk waren de punten van de studenten top! Had je die ene dag net een dipje? Geen probleem! Je krijgt nog een kans die je met beide handen kan grijpen! Dan wensen we je veel succes met je herexamens! Maar geniet nu vooral nog even van de vakantie! Ook wij gaan er heel even tussenuit. De batterijen even opladen om de sprint richting 2018 in te zetten!

JONGCD&V Beachfest 2017

Reserveer 26 augustus alvast in je agenda, want dan organiseert JONGCD&V Zele al voor de 17e maal haar Beachfest. Met dit jaar weer heel wat op het programma!

Beachvolleybal
Beachkubb
BBQ
Gratis optreden van S.L.A.G., een Zeelse pop/Jazz coverband.

Inschrijven kan via deze link

SAVE THE DATE

- JONGCD&V Zele Beachfest: 26 augustus 2017

Disclaimer

Met deze maandelijkse nieuwsbrief wil CD&V Zele zoveel mogelijk Zelenaars informeren over wat er gebeurt in de Zeelse politiek.

U krijgt deze nieuwsbrief omdat u lid bent of omdat één van onze leden meende dat u geïnteresseerd zou kunnen zijn.

Indien u onze nieuwsbrief liever niet ontvangt, kan u makkelijk uitschrijven door hieronder op 'Schrijf je hier uit' te klikken.

Schrijf je hier uit.

VOLG ONS OP FACEBOOK