Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Nieuwsbrief 16 - September 2018
Welkom op ons campagnefestijn!
Welkom op ons campagnefestijn | 29/09 | 19u | Gildenhuis
De campagne is al stevig gevorderd. Borden zijn geplaatst, huisbezoeken in volle gang, boodschap verspreid via sociale media …Er resten ons nog een paar weken om zoveel mogelijk Zelenaars ervan te overtuigen te kiezen voor de weg vooruit. Dat doen we niet met onze kandidaten alleen. Daarvoor hebben we ook jou nodig.En dus blazen we verzamelen. Om iedereen nog eens goed aan te scherpen in geest, en in lichaam. Kom kennismaken met onze kandidaten, voel de fantastische ploegsfeer en maak van de gelegenheid gebruik om fijn te tafelen met vrienden en familie.
De rolstoel- en kinderwagentest | 22/09 | 14u | Fonteinhof
Heel wat Zeelse voetpaden liggen er verschrikkelijk bij. Alles in één keer aanpakken is wellicht onmogelijk.Daarom wil CD&V een rolstoel- en kinderwagentest. Voetpaden waarvan zij niet comfortabel gebruik kunnen maken, worden dan versneld aangepakt. Om dit in de verf te zetten gaan we op pad met kinderwagens en rolstoelen. Een korte wandeling langs een paar centrumstraten waar werk aan de winkel is. Zet je onze eis mee kracht bij? Stap dan mee! We willen met zoveel mogelijk rolstoelen en kinderwagens op pad. Afspraak op 22/09 om 14u op het Fonteinhof.
Picbadge je profielfoto
Facebook is een fantastisch platform om mensen te bereiken. Zeker in verkiezingen waar het verschil kan worden gemaakt. Wil je daaraan meehelpen? Plaats dan onze picbadge op je profielfoto. Hoe meer mensen dit doen, hoe meer anderen overtuigd worden.
Ons programma al gelezen?
Verkiezingen moeten vooral over iets gaan. Ons programma stelden we samen in overleg met tientallen Zelenaars. Je kan er in grasduinen via deze link.
We zijn benieuwd naar je bemerkingen. Voor wie geen tijd heeft om de hele bundel door te nemen, kozen we een aantal prioriteiten uit. We beseffen zeer goed dat zo’n actie-overzicht nooit af is. Er duikt altijd nog wel een nieuwe uitdaging op. Jouw suggesties zijn dus nog steeds zeer welkom.
Miste je ons lijstvoorstellingsfilmpje?
Kreeg je ons originele kandidatenfilmpje al te zien? Wie Facebook volgt kon er wellicht moeilijk naast. We bereikten bijna 10.000 mensen!
Mocht je het toch gemist hebben dan kan je dat hier alsnog rechtzetten.
De CD&V-campagne? Teamwork en creativiteit
Allerhande borden en affiches in het straatbeeld, het ene al schever dan het andere … De meeste campagnes maken Zele er niet mooier op. Da’s jammer.
En natuurlijk kan je foto’s afdrukken op plastiek, maar dan mis je zoveel toffe ploegmomenten om alles in elkaar te boksen!
Wij kozen ervoor het anders te doen. De handen uit de mouwen met creatief ploegwerk. Precies wat Zele volgens ons nodig heeft. (link naar fotoboek)
Het kan nog! Word ambassadeur!
Met ruim 100 zijn we al: onze kandidaten en hun ambassadeurs. Maar er is ruimte voor meer. Veel meer. Wil jij Zele op de weg vooruit?
Help ons dan om zoveel mogelijk Zelenaars te overtuigen. Word ambassadeur. Fotootje, tekstje waarin je uitlegt waarom, en klaar. Je kan alles doorsturen via deze link.
We plaatsen alles op onze ambassadeurspagina. Van dan af ben je een deel van de strijd.
Moedig Hans aan op het eerste lijsttrekkersdebat!
Op donderdag 20 september organiseert 9240.be het eerste lijstrekkersdebat. Onze lijsttrekker en kandidaat-burgemeester Hans Knop zal er onze standpunten verduidelijken en in debat gaan met de andere lijsttrekkers. Mis dit niet!
Verkiezingsdebat | 20 september 2018 | 20u Sporthal De Zeven | Koevliet 1