FIER OP ZELE

Zele is een fantastische gemeente met erg veel troeven. Onze ligging maakt ons economisch interessant en biedt
een comfortabele uitvalsbasis voor wie wil ondernemen of werkt in de ruime regio. Onze groene boorden geven
ruimte aan landbouwers én natuurliefhebbers. Onze talrijke sociale, culturele, jeugd- en sportverenigingen, onze
sterke scholen, ondernemers, middenstanders en wijkcomités vormen het warme, kloppende hart dat Zele
verbindt.

Zele heeft veel te bieden voor wie hier woont, werkt en leeft. Maar er zit meer in. Daarom moeten we wat Zele
aantrekkelijk maakt niet alleen koesteren. Om toekomstige generaties Zelenaars Zele trots hun thuis te laten
noemen, moeten we ambitieus aan de slag om het Zeelse potentieel maximaal aan te boren. CD&V en Leefbaarder Zele willen de komende jaren in nauwe samenspraak met zoveel mogelijk Zelenaars de lijnen uitzetten voor een heus toekomstproject, en een start maken met de uitvoering daarvan. Want Zele is van ons allemaal, en alleen door intens met elkaar in dialoog te treden, creëren we de groeikansen die onze gemeente nodig heeft.

Respect wordt het sleutelwoord. Wie het goed voorheeft met Zele, bieden we alle kansen om initiatief te nemen
en zich te ontwikkelen. Tegen wie de Zeelse samenhang bedreigt, treden we kordaat op. We willen een Zele dat
zorgzaam omgaat met wie ondersteuning nodig heeft. Onze straten maken we proper, groen en veilig, onze
pleinen gezellig en uitnodigend.

Zele heeft nood aan een modern gemeentebestuur dat haar rol als regisseur van de samenleving actief speelt,
sterke partnerschappen sluit en creatief oplossingen aanbrengt.

Samen maken we elke Zelenaar FIER OP ZELE.

Klik hier om het bestuursakkoord te lezen