JONGCD&V Beachfest

Op 25 augustus 2018 organiseert JONGCD&V Zele al voor de 19e keer haar Beachfest.
Ook dit jaar staat er weer heel wat op het programma.
Je kan deelnemen aan ons Beachvolleybaltornooi of ons KUBBtornooi.
Versterk je liever de interne mens? Schrijf je dan zeker in voor onze BBQ!
's avonds ben je meer dan welkom in ons supergezellig café

Klik hieronder op een van de tabs voor meer info!

Na 18 jaar nemen we afscheid van onze vast locatie: de Vierwies. Vanaf dit jaar zal het Beachfest doorgaan op de manege Den Eyck in Zele. De exacte locatie van de manege kan je terugvinden door op onderstaande link te klikken.

Recreatief Beachvolleybaltornooi

Het recreatief beachvolleybaltornooi is al jaren een vaste formule op ons beachfest. We spelen wedstrijdjes 4 tegen 4. Een ploegje bestaat dus uit minstens 4 spelers en maximaal 7 spelers. De ploegen worden in verschillende poules ingedeeld tijdens de voorrondes. Nadien volgt de eindronde om de plaatsen te bepalen. We verwachten jullie om 14u00 voor de start van de wedstrijden.

Wil jij een ploegje inschrijven? Klik dan op deze link. Een ploegje inschrijven kost 15€.

Let op: het is een recreatief volleybaltornooi. Om het voor iedereen fijn te houden is er slechts 1 speler met competitie-ervaring per ploegje toegelaten.

KUBBtornooi

Is beachvolleybal niets voor jou? Geen nood! Sinds enkele jaren kan je ook deelnemen aan het KUBBtornooi. Een ploegje bestaat uit minimum 2 spelers en maximum 6 spelers. We verwachten jullie om 14u00 voor de start van de wedstrijden.

BBQ

Na de inspanning, komt er ontspanning. Honger gekregen van al dat sporten? Of gewoon honger zonder sporten? Geen nood! Je kan op het Beachfest ook genieten van een heerlijke BBQ.

Je kan kiezen tussen:

3 stukjes vlees voor €15 euro of 2 stukjes vlees voor €12. Liever iets veggie? Dat kan! Vegetariërs kunnen ook genieten van onze overheerlijke BBQ voor €13.

Vooraf inschrijver is nodig! Dat kan via deze link!

Aarzel niet en schrijf je zo snel mogelijk in! Vergeet op voorhand zeker niet de nieuwe locatie te checken!