Zele vastpakken
CD&V Zele
N°1 - 07/02/2017

Kop uit het zand en bruggen bouwen!

In de periode rond Sint-Maarten stelden we nog maar eens vast dat de verschillende gemeenschappen in Zele wel over, maar niet met elkaar praten. Zo geraken we geen stap vooruit. We moeten dringend aan de slag om de dingen die mislopen te benoemen zoals ze zijn en samen naar oplossingen te zoeken. Anders geraken we er nooit uit. Kop uit het zand en bruggen bouwen. Wie Zele mee wil vastpakken is zeer welkom!

Breuk Zeelse meerderheid versterkt CD&V in OCMW

Bij de keuze van een nieuwe vertegenwoordiger in de commissie algemeen beleid van het OCMW werd geen lid van de meerderheid gekozen, maar CD&V-raadslid Geert Verhelst. Door het vertrek van OCMW-voorzitter Freddy Massart, moesten een aantal mandaatwissels worden doorgevoerd.  Hoewel een belangrijk politiek signaal, kijkt OCMW-fractievoorzitter Tom Schiettecat vooral naar de kansen: “Over de partijgrenzen heen wordt Geert gerespecteerd voor zijn expertise in de belangrijke dossiers die op ons afkomen. Dit is zonder discussie een extra troef voor een sterker sociaal beleid in Zele.”

Lees meer ›

JONGCD&V Zele steunt de actie van AIRbezen en adopteert een AIRbezenplant.

In Oost-Vlaanderen wordt in het voorjaar van 2017 een uniek project gestart om de verspreiding van fijn stof afkomstig van het verkeer in de provincie in kaart te brengen. JONGCD&V Zele draagt zijn steentje bij en schreeft zich massaal in!

Plasvorming Kouterplein aangepakt?

In de gemeenteraad van februari 2016 slaagde CD&V erin een aantal quick wins voor het winkelgebied goedgekeurd te krijgen. Daarin stond ook de voorlopige heraanleg van het Kouterplein om de plasvorming te verhelpen. Eind 2016 informeerden we naar de stand van zaken. Nog dit jaar zou dat worden aangepakt. We houden de meerderheidspartijen aan hun belofte.

In Beeld: Beachfest 2017

Bekijk hier de beelden van het JONGCD&V Zele beachfest!

SAVE THE DATE

- JONGCD&V Zele Beachfest: 26 augustus 2017

VOLG ONS OP FACEBOOK

Disclaimer

Met deze maandelijkse nieuwsbrief wil CD&V Zele zoveel mogelijk Zelenaars informeren over wat er gebeurt in de Zeelse politiek.

U krijgt deze nieuwsbrief omdat u lid bent of omdat één van onze leden meende dat u geïnteresseerd zou kunnen zijn.

Indien u onze nieuwsbrief liever niet ontvangt, kan u makkelijk uitschrijven door hieronder op 'Schrijf je hier uit' te klikken.

Schrijf je hier uit.